Re: Komputer bez obudowy

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:45:59 MET

> Witam
> Mam malo miejsca a w zasadzie miejsce jest ale w dziwnej komfiguracji i
> kombinuje zeby pozbyc sie obudowy ulatwilo by mi to poukladanie sobie
> miejsca pracy. Teraz przejdzmy do pytan :)
>
> Plyta głowna bedzie lezala poziomo - i teraz na czym ja ulozyc ? Moze
> byc dowolne podloze - znaczy drewno gole/lakierowane czy np polozyc na
> tej folii antystatycznej. A moze kombinowac jakies mini nozki ktore
> wkrecilbym w otwory od przykrecania do obudowy i na nich postawilm bym
> calosc ?

> [...]

Hmmm.... kiedys na ircu rozmawialem z czlowiekiem o nicku "Arkanis" - stale
przesiadywal na #torun (ew. #arkanis) - on wlasnie mial sprzet bez obudowy.
Poszukaj, moze znajdziesz goscia - ma doswiadczenie wiec duzo Ci pomoze :))
Jakby sie pytal od kogo informacja to kiedys podpisywalem sie "virus3net",
moze zaskoczy ;)

--
Dariusz "aidahow" Socha
dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl