Re: Samsung 757MB - problem

Autor: Harry (harry_at_interia.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:43:47 MET

> Pożycz od kogoś kartę i sprawdź wtedy !
> Mam takie trzy i są bez zastrzeżeń dwa na G450 i jeden na GF 4800
>
> Jeśli nic to nie da to monitor do serwisu !

Udało mi się przetestować na notebooku z kartą Neomagic (zdaje się) 2,5
MB. Obraz 1024x768_at_85Hz - obraz całkiem przyzwoity. Mam też starą S3
Trio Virge na PCI, ale tej już nie będę wkładał do komputera ;-)

Pozostają jeszcze małe problemy z geometrią. Czy odchyłki na krawędziach
ekranu 0,5 - 1mm, to norma, czy ja już przesadzam?
Najgorsza jest górna krawędź: jest wklęsła ku środkowi ekranu. Z tym to
już chyb nic się nie zrobi.

Tak się zastanawiam nad grafiką.

Radeon 9200 Gigabyte GV-9264DH 64MB DVI + tv bulk (128-bit)

Radeon 9200 HiS Excalibur 64 MB DVI + tv-out (128-bit)

Czy te pozycje będą dobre? To już mój górny pułap cenowy :-(
Bardziej zależy mi tu na ostrości i jakości obrazu niż na 150 klatkach
na sekundę w Quake.
Zauważyłem dziwną rzecz: Na allegro te karty używane są droższe niż nowe
w sklepach, a ludzie kupują...

--
Leszek Miller "Ten rok był znakomity dla gospodarki" (24.12.2003)