Komputer bez obudowy

Autor: Tomek Banach (tbanan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:40:31 MET

Witam
Mam malo miejsca a w zasadzie miejsce jest ale w dziwnej komfiguracji i
kombinuje zeby pozbyc sie obudowy ulatwilo by mi to poukladanie sobie
miejsca pracy. Teraz przejdzmy do pytan :)

Plyta głowna bedzie lezala poziomo - i teraz na czym ja ulozyc ? Moze
byc dowolne podloze - znaczy drewno gole/lakierowane czy np polozyc na
tej folii antystatycznej. A moze kombinowac jakies mini nozki ktore
wkrecilbym w otwory od przykrecania do obudowy i na nich postawilm bym
calosc ?

A moze wogole pomysl poroniony ? Bo tutaj prosze wstawic argument jezeli
jest taki ;)

O zabezpiecznu przed kurzem pomyslalem

Czy sa do kupienia kable do przedluzana zasilania czy sameu trzebedzie
kombinowac ? na to pytanie w zasadize moge znalesc odp na gieldzie ale
jak juz pisze to czemu nie :)

dzieki i pozdrawiam Tomek