Re: prośba

Autor: motto (motto77_at_wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:47:22 MET

Dariusz Socha w wiadmości <bvghrt$20l$1_at_atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Mnie to nie dotyczy, mam legalna wersje Win Xp Home - reszte tak samo.
M$ Office też? Pasjonujące rzeczy mówisz a mogę sprawdzić?

> W 2006 jak wyjdzie nowy OE z longhormem to moze poprawią ;)
Jak znam życie to nie poprawią.

> Potrafie ale ciezko ;) Normalni ludzie nie kisza swojego systemu tyle
> czasu
Wyobraź sobie, że są ciekawsze rzeczy do robienia niż reinstalacja systemu,
no chyba że się nic więcej ie potrafi. I co rozumiesz pod pojęciem
"normalni"? Tobie podobni? LOL

> --
POPRAW TO!

--
  motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
  E-mail: motto77_at_wp.pl JID: motto77_at_jabber.wp.pl GG: 384683