Re: prośba

Autor: Dariusz Socha (dareksocha_at_onet.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 16:32:46 MET

> Według szacunków (chyba OBOP, ale nie pamiętam dokładnie) blisko 90%
> Windowsów w Polce to kopie nielegalne. Większość sciąga mp3 i filmy z netu
> w dupie mając to że ktoś na to wyłożył i należy mu się zapłata. Żeby
> ustrzelić za wczasu twoją ripostę ja zapłaciłem za swojego Linuxa, mimo,
że
> nie musiałem, ale zapłaciłem bo taki miałem kaprys a i tak kosztowało mnie
> 10 razy mniej niż zakup M$ (system + pakiet biurowy).

Mnie to nie dotyczy, mam legalna wersje Win Xp Home - reszte tak samo.

> Poczytaj troszkę i zajmij się najpierw tą spacją brakującą, potem powiem
Ci
> resztę, między innymi po co oddzielna partycja na plik wymiany.

Jesli ktos ma duzy zapas pameci Windows prawie wogle nie korzysta z pliku
wymiany. W 2006 jak wyjdzie nowy OE z longhormem to moze poprawią ;) hehehe.

> No i tym udowodniłeś jaki to z Ciebie wielki informatyk. Potrafisz sobie
> wyobrazić badziewnego Windows ME nie reinstalowanego od 3 lat i mimo to
> działającego szybko i stabilnie (jak na Windows oczywiście)?

Potrafie ale ciezko ;) Normalni ludzie nie kisza swojego systemu tyle czasu
:))

--
Dariusz "aidahow" Socha
dareksocha_at_onet.pl ; www.dareksocha.republika.pl