Re: SCSI RAID + Linux

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 12:09:28 MET

On Fri, 30 Jan 2004 22:11:02 +0100, Rafał Bartoszak
<sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> wrote:

> Mobo Intel SE7501WV2

> No i za Chiny Ludowe nie mogę na tym zrobić RAID Stripe.
> Macierz robi się pięknie, wszystko gra, robią się partycje, ale nawet
> Winda XP nie chce startować - komp się w kółko resetuje. Stery do SCSI
> ściągnięte najnowsze, od Intela...

Pewnie dlatego:
http://support.intel.com/support/motherboards/server/sb/cs-006086-prd37.htm
;-)

> Nie znalazłem driverów dla RH 9, są dla RH8, ale dopiero go ciągnę ;)

ale widzę, że chyba czytałeś...

Dogadaj się z MaxDatą na wypożyczenie kontrolera SRCZCR. RH8 i 9
znajduje się na jego liście kompatybilności. Może zadziała.

--
Pozdrawiam
  Bartek