Re: DMA w nagrywarce

Autor: Michał (fred4u_at_wywalto.wp.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 12:20:05 MET

> Pytam ponownie bo nadal nie znalazlem odpowiedzi na nurtujacy mnie
> problem.
> Jak ustawic DMA dla nagrywarki w XP?
> Kiedys mialem wlaczone, obecnie jest PIO4 mimo ze w ustawieniach jest
> "DMA jesli dostepne".
> Naped chodzi jako secondary master na oddzielnej tasmie.
> Sterowniki IDE do plyty zainstalowane.
> W BIOSie probowalem roznych ustawien IDE Busmaster.
> Efekt bez zmian.
IDE w XP się krzaczy, usuń ten kontroler w menedżerze urządzeń
(odpowiednio primary lub secondary) do którego masz podpiętą nagrywarkę,
reboot, wykryje urządzenia i powinien zadziałać w DMA.

Wydaje mi się że to babol w XP, u mnie pod 2k nie mam takich prob., a na
XP z różnymi sprzętami(włączając "markowe" typu fujitsu-siemens) tak
właśnie się zdarzało. Może SP1 załatwia temat.

Pozdr.,
Michał