SCSI RAID + Linux

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 22:11:02 MET

Witam
Jest sobie serwer:
Mobo Intel SE7501WV2
2x Pentium4 XEON
1GB RAM
ADAPTEC 7902
2x HDD Cheetach Ultra 320 15000 RPM

No i za Chiny Ludowe nie mogę na tym zrobić RAID Stripe.
Macierz robi się pięknie, wszystko gra, robią się partycje, ale nawet
Winda XP nie chce startować - komp się w kółko resetuje. Stery do SCSI
ściągnięte najnowsze, od Intela...

Docelowo ma to pracować na RH Linux, ale:
9.0 nie rozpoznaje macierzy (sam kontroler tak, i bez kłopotu się
instaluje, gdy dyski pracują niezależnie, ale RAIDa nie chce przełknąć,
twierdzi bydlę, że dysków nie widzi)

Nie znalazłem driverów dla RH 9, są dla RH8, ale dopiero go ciągnę ;)
Spróbuję postawić 8, ale to dopiero jutro.

Posumowując:
Czy ktoś z sukcesem postawił RAID na 7902, pod RH9, albo może pod Slack?

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak        sprocket_at_sys.BezSpamu.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!