Re: Athlon XP & CopperShim

Autor: squirs (squirs_at_go2.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 20:17:10 MET

[...]
CopperShim wydaje mi się dosyć gruby i obawiam się, że wyłączanie
> kompa powodowane było przez brak kontaktu rdzenia z radiatorem z powodu
> właśnie jego grubości.
>
> Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie
>
> Marcin

Jeżeli CooperShime wydaje Ci się gruby to faktycznie mogło nie być kontaktu
radiatora z rdzeniem. Grubość CooperShime to o ile dobrze pamiętam 0,65 mm .
Na niektórych radiatorach są tak beznadziejne te fabryczne "plastry"
termoprzewodzące ,że lepiej to wyczyścić i nałożyć normalną pastę
termoprzewodzącą , nawet pospolita termoprzewodząca pasta silikonowa H ,
wydaje się lepszym rozwiązaniem.

..
Pozdrawiam