Re: SCSI RAID + Linux

Autor: Andrzej Mikołajczyk (silnik_at_NOSPAM.banita.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 02:52:03 MET

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
> No i za Chiny Ludowe nie mogę na tym zrobić RAID Stripe.
> Macierz robi się pięknie, wszystko gra, robią się partycje, ale nawet
> Winda XP nie chce startować - komp się w kółko resetuje. Stery do SCSI
> ściągnięte najnowsze, od Intela...

Witam.
Też z tym walczyłem, niestety nie udało mi się nic osiągnąć. :(
Jedyne co zrobiłem to system na dysku oddzielnym i raid programowy w
systemie.
Bo inaczej system nie widział przy instalacji dysków, a jak już je zobaczył
to sprzętowo był stripe, ale system widział dwa oddzielne dyski. :)
Jak Ci sie uda zrobić to daj znać, chętnie u siebie sprawdze Twój patent na
to. :)
Pozdro!