Dysk 80GB + windows 98 - poblem z instalacją

Autor: Baroo (barooTNIJ_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 15:35:41 MET

Witam.

Mam do zainstalowania windows 98 SE na dysku 80GB. Niestety fdisk (z obsługą
dużych dysków) widzi jedynie 10GB. Postanowiłęm więc podzielić dysk za
pomocą Partitiom Magic 6.0. Wsztsko ładnie się zpartycjonowało i
zformatowało. Po wpisaniu dir na c i d widać odpowiednio 10 i 66GB. Problem
w tym że instalka windowsa nie rusza. Pojawiąją sie pierwsze dwa screeny
gdzie daje się Enter i potem wszystko zamiera (czarny ekran) i komputer nie
przechodzi już do psrawdzania dysków.

Czy ktoś wie co mogę z tym zrobić? Nigdy nie instalowałem 98 na tak dużym
dysku. Może popełniam jakiś głupi błąd. Konfiguracja to P Celeron 2.6GHz,
256MB ramu płyta P4PE-X Asusa, dysk WD 80GB. Z góry dzięki za wszelkie
wskazówki.

--
i NET, www.inet.one.pl    -     QoS and security for Linux
"Unix is very simple, but it takes a genius to understand the simplicity".