Re: czym ciac metalowe chlodniki or czym je przyklejac do pamieci na karcie?

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 12:51:27 MET

edek claimed:
> mam radeona 9600 i chcial bym podkrecic wiecej ale nie daje sie bez
> zamocowania dodatkowych chlodnikow na kostkach pamieci.

Chlodnikow ? Hyhy.. to się nazywa 'radiator'.

> Tak wiec
> wyciagnolem stary pasywny heat sink ze p 100 i chcial bym go wpier:
>
> 1. pociac na male kosteczki i
> 2. przyklejic do pamieci na radeonie.
>
> Czym najlepiej pociac. nie mam dostepu do elektrycznych maszyn tak
> wiec jaka mala pilke uzyc do tego i jaki skldanik do klejenia uzyc?

Piłką do metalu, wzdłuż rowków. Wymaga trochę pracy, ale da się.
A przykleić ? Pasta termoprzewodząca na całą powierzchnię + super glue w
rogach (mało!).

Ja tak zrobiłem z rivą vantą. Niesamowity kop w 3D Marku był (po
podkręceniu ponad 33% rdzenia i pamięci na zwiększonym napięciu o
0.2V) ;-)

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::