Re: LG GCE-8523B i 100% użycia procka i płytki do wywalenia

Autor: Iluminat (iluminat_at_NOSPAMgazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 12:57:59 MET

W wiadomości: bvdc5o$1o3$1_at_nemesis.news.tpi.pl, axial napisał(a):

<ciach>

> A masz zainstalowane prawidłowe sterowniki do chipsetu???

Jasne... bez tego to praktycznie nic by mi nie chodziło.

> Bo z Twojego opisu wynika, że obsługą CDRW zajmuje się procesor,
> a nie chipset płyty głównej...

To było PIO zamisat UDMA. :) Prosta sprawa w gruncie rzeczy :))). Ukłon w
stronę karpika83 i Wojasa.

> Ja wprawdzie mam intela, ale nie przeszkadza mi oglądanie filmu, czy
> przeglądanie poczty podczas nagrywania płyty....

Mi też nie przeszkadzało. Od wczoraj przeszkadzało i od dzisiaj rano znowu
nie przeszkadza. Ukłon w stronę karpika83 i Wojasa ;)))) (starczy tego
podlizywania!! :) ).

--
Pozdrawiam,
Iluminat