Re: połamany wentylator od Sapphire 9100 po raz trzeci :)

Autor: szpon (szpon_at_nospam-gazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 11:33:22 MET

Niejaki(a): fv z adresu <fake_at_cybax.com> napisał(a):

> Karta się nie spali. Pod ostrym obciążeniem zacznie produkować
> artefakty
> i tyle. Tak, mówię o oryginalnym radiatorze i wyłączonym na nim
> wiatraku, sprawdzałem osobiście.

Hmmm. Dziwne. U mnie R9100 pod mocnym obciążeniem rozgrzewa radiator do
temperatur przy których nie da się utrzymać na nim palca. Z włączonym
wiatrakiem. Bez niego pewnie by się przyjarało GPU (w Linuxie, w
Windowsie jest VPU Recovery, więc nie powinno się nic stać).

--
Piotr Slawinski
[ http://LISAv2.glt.pl ] - 6.12.2003 v2.0.1/202 beta