Re: połamany wentylator od Sapphire 9100 po raz trzeci :)

Autor: fv (fake_at_cybax.com)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 11:20:19 MET

Jacek Popławski claimed:
> Oczywiście nadal pracuje wentylator-inwalida. Chciałbym go usunąć, korzystając
> tylko z mega-wielkiego zalmana. Boję się jednak, że spali mi się karta. Czy
> macie jakiś pomysł jak sprawdzić czy karta się przegrzewa?

Karta się nie spali. Pod ostrym obciążeniem zacznie produkować artefakty
i tyle. Tak, mówię o oryginalnym radiatorze i wyłączonym na nim
wiatraku, sprawdzałem osobiście.

> Zobaczcie też coś takiego:
> http://muflon.linux.pl/~falcon/1.jpg
> To nie jest mój komputer, ale zastanawiam się czy tak nie zrobić.

Ja dokładnie tak mam, tylko wiatrak mniejszy. Oryginał wymontowałem i
właśnie w ten sposób chłodzę kartę. 4-5h grania non-stop wytrzymuje bez
najmniejszych oznak zmęczenia.

--
 :: http://www.stringi.com/viper/ ::