Asus i napęd CDROM LG

Autor: Daniel Kowalski (dan_stan_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 11:48:31 MET

Witam

Mam problem. Napęd CD (firmy LG) nie działa z płyta głóną Asus CUSL-2.
Po włożenieu jakiejkolwiek płytki wywala system (czarny ekran) i konieczny
jest restart.
Napęd sprawdziłem na innych kompach - działa bez zarzutu.
Płyta główna ma najnowszy dostępny BIOS.
Sytuacja powtarza się na innych CD-Romach firmy LG (niezależnie od systemu -
w89 i XP). Wkładałem dwa inne modele LG i też nie dziłają. Teraz mam
pożyczony CDROM Samsunga i jest ok.

Prosze o pomoc w tej sprawie. Czy jest nadzieja że da się używać tego CDROMA
LG na mojej płycie głównej.

dzięki z góry
pozdrówka

Daniel