połamany wentylator od Sapphire 9100 po raz trzeci :)

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_interia.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 10:19:25 MET

W poprzednim odcinku: wentylator na karcie stracił dwa skrzydełka., komputer
się resetował przy założonej obudowie.

Kupiłem Zalmana 123, a nawet dwa. Po 2 dniach udało mi się go zamontować,
dmucha teraz bokiem w kartę . Pomogło. Komputer pracuje już stabilnie, nawet
przy założonej obudowie (która w dodatku jest wypchana korkiem).

Oczywiście nadal pracuje wentylator-inwalida. Chciałbym go usunąć, korzystając
tylko z mega-wielkiego zalmana. Boję się jednak, że spali mi się karta. Czy
macie jakiś pomysł jak sprawdzić czy karta się przegrzewa? Mam w obudowie
dodatkowy termometr, który mogę umieścić przy kaarcie, ale zupełnie nie wiem
jakie temperatury o czym świadczą. Czy na samym radiatorze karta może mi się
spalić po paru minutach używania?

Zobaczcie też coś takiego:
http://muflon.linux.pl/~falcon/1.jpg
http://muflon.linux.pl/~falcon/2.jpg

To nie jest mój komputer, ale zastanawiam się czy tak nie zrobić.

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies