Re: połamany wentylator od Sapphire 9100 po raz trzeci :)

Autor: Kokopiko (kokopiko_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 10:32:51 MET

> Oczywiście nadal pracuje wentylator-inwalida. Chciałbym go usunąć,
korzystając
> tylko z mega-wielkiego zalmana. Boję się jednak, że spali mi się karta.
Czy
> macie jakiś pomysł jak sprawdzić czy karta się przegrzewa? Mam w obudowie
> dodatkowy termometr, który mogę umieścić przy kaarcie, ale zupełnie nie
wiem
> jakie temperatury o czym świadczą. Czy na samym radiatorze karta może mi
się
> spalić po paru minutach używania?

Ale mnie to rozbawiło. Mój R9100 stracił całkowicie wiatrak 2 tygodnie temu
i od tamtej pory jedzie na samym maleńkim radiatorku. Co prawda po 45
minutowym redneringu 3D Studio pojawiły się krzaki na ekranie, ale mysle ze
wymienie ten radiator na jakis wiekszy i dam sobie spkój z wiatrakiem.

Pozdrawiam