LG GCE-8523B i 100% użycia procka i płytki do wywalenia

Autor: Iluminat (Iluminat_at_WYWALTOgazeta.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 02:28:00 MET

Mam nagrywarkę LG GCE-8523B (52x24x52x). W trakcie wypalania płytki
(obojętnie jaka prędkość) w jakimkolwiek programie do nagrywania okazuje
się, że użycie procesora jest w granicach 100%, a prędkość nagrywania spada
do ok 8-10x. Kiedy nagrywarkę przeniosę na inny kanał IDE, płyta nagrywa się
szybko (użycie procesora w granicach 5-20%), ale potem nie mogę jej
odczytać. Nagrywarka męczy się i męczy, rozkręca płytkę, zatrzymuje,
rozkręca... w końcu się poddaje. Od tego momentu na tym kanale IDE nie mogę
nagrywać z maksymalnymi prędkościami i zużycie procesora wzrasta do 100%.
Próbowałem na wszystkich kanałach, przy różnych konfiguracjach i nie mogę
tego rozgryźć. Czy to jest problem nagrywarki, czy raczej systemu (Windows
XP)? Wcześniej na Win XP nie zauważyłem takich problemów. Płytki nagrywane
jakiś czas temu czytają się bez problemu.
Nagrywarka ma 2 miesiące. Czy LG tak szybko padają?
Ktoś ma jakiś pomysł? Ktoś miał podobne problemy?

--
Pozdrawiam,
*Iluminat*