Re: Creative 2.1+zintegrowana k. muzyczna???

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 00:06:52 MET

Hej

Użytkownik "jasiu" <jasiu05_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mianowicie zamierzam kupic glosniki Creativa 2.1 ewentualnie 4.1 i sie
> zastanawiam czy dzialalyby z karta muzyczna zintegrowana na plycie
glownej.
> Karta Realtek, podobno 6 kanalowa a plyta glowna ma niecaly rok. Wiec
karta
> nie taka stara. I czy dzwiek z glosnikow bylby porownywalny z karta Sound
> Blaster....? Jesli ktos ma jakies "doswiadczenia" prosilbym o wskazowki
czy
> inwestowac w karte muzyczna czy tez nie :)

Ja np. mam cos takiego - głosniki 2.1 Creative P380 + wbudowana karta na VIA
(ale normalna stereo, nie 6-k.). Płyta to Mercury Kobian NDSUX ( z tych
tanich), kupilem ją tez tak z rok temu mniej wiecej. Z brzmienia jestem
bardzo zadowolony. Aczkolwiek nie uważam sie za jakiegoś wybitnego melomana
i audiofila i eksperta w tej dziedzinie - w każdym razie dla mnie dzwiek
jest OK. (Przedtem używalem kolumn 2x10 czy 15W i starego radia Amator jako
wzmacniacza ale zaczeło toto jakos tak chrypieć; P380 jest od tego o niebo
lepszy nawet pomijając kwestie chrypienia)

--
Pozdrovionka
Speedy