Re: Creative 2.1+zintegrowana k. muzyczna???

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 00:37:19 MET

Użytkownik "jasiu" <jasiu05_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Mianowicie zamierzam kupic glosniki Creativa 2.1 ewentualnie 4.1 i sie

A ja polecam 5.1 np Creative P580 (w marketach są już bardzo tanie)

> zastanawiam czy dzialalyby z karta muzyczna zintegrowana na plycie
glownej.
> Karta Realtek, podobno 6 kanalowa a plyta glowna ma niecaly rok. Wiec
karta

Jak 6-kanałowa (Realtec ALC650) to pójdzie to razem. O ile będzie to zestaw
4.1 lub 5.1 to zajmiesz dodatkowo gniazdo Line-in i/lub Microfon

> nie taka stara. I czy dzwiek z glosnikow bylby porownywalny z karta Sound
> Blaster....? Jesli ktos ma jakies "doswiadczenia" prosilbym o wskazowki
czy
> inwestowac w karte muzyczna czy tez nie :)

Zależy z jakim Sound Blasterem ;)) Bo np już przy Live / Audigy dźwięk
wbudowany wymięka. Wszystko zależy jeszcze od tego jakie kto wymagania
stawia karcie dźwiękowej i jakich wrażeń słuchowych się spodziewa. Jak dla
mnie no.1 jest SoundStorm z Abita NF7-S, który ma lepsze brzmienie od Live'a
i jest mniej więcej klasy Audigy2. Wszystko zależy też od dobrych głośników
a Ty dokonałeś dobrego wyboru w tej klasie cenowej.
A co do zakupu oddzielnej karty to ma to sens jak potrzebujesz kompletu
wejść i wyjść oraz masz audiofilski słuch. W przeciwnym wypadku to strata
kasy. Życzę miłego odsłuchu.

--
pozdrawiam
Marcin