Re: dvd-r i dvd+r

Autor: Grizon (grizon_at_nowhere.com)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 00:17:58 MET

Czesc,

Wedlug mnie to bez duzego ryzyka mozna sie zdecydowac na nagrywarke
jednosystemowa. Roznica miedzi + a - wyglada pod mikroskopem tak ze + ma
sciezki wezykiem a - rowniutkie z jakimis kropkami pomiedzy sciezkami co
jakis czas. Po wypaleniu jedne i drugie sa prawie nierozroznialne, choc
niektore konsole nie lubia +.
Ja mam osobiscie nagrywarke +/- i wyglada mi to na wyrzucanie pieniedzy w
bloto. W sklepach sa najczesciej w pelnym asortymencie jedne i drugie (choc
mnie sie wydaje ze z przewaga dla +). Poniewaz moja teoretycznie
dwusystemowa nagrywarka (LiteOn LDW 811s) ma niechec do -, to ograniczam sie
do + i jest mi z tym dobrze. Ceny za nosniki sa w tych czasach praktycznie
identyczne.

Pozdrawiam,
Andrzej.