Re: partycje w BIOSie

Autor: xaliemorph (poszedl_at_w.dluga)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 23:19:32 MET

Użytkownik "Marcin" <wytnij-to.czajson_at_eranet.pl> napisał w wiadomości

> Jedno z najprostszych narzędzi - Seagate Disc Wizard Starter Edition.
> Największy laik da radę. A przy tym o wiele to krócej trwa niż np format z
> dyskietki windowsowej ;))

Cóż, co prawda mając na myśli prostotę, niekoniecznie miałem na myśli
prostotę obsługi, ale kompromis między wielkością programu a jego
przyjaznością dla uzytkownika (interfejs graficzny) z czego Ranish IMVHO się
dobrze wywiązuje (choć denerwuje w nowych wersjach brak możliwości robienia
kopii bootsectora (MBR)). Czyli dalej idąc, w miarę możliwości zmniejszania
objętości programu by się mieścił w pamięci flash BIOS'u (ew. potencjalnie
zwiększonej). No ale mimo wszytko danego programu nie znałem, a przyda się
kolejny i link trafi do zakładek/ulubionych czy jak to tam się zwie. Tylko
kończąc, czy z tego co rozumiem jest to w gruncie rzeczy freeware, czy ma
jakieś obostrzenia?