Re: partycje w BIOSie

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 00:44:19 MET

Użytkownik "xaliemorph" <poszedl_at_w.dluga> napisał w wiadomości

> kolejny i link trafi do zakładek/ulubionych czy jak

http://www.seagate.com/support/disc/download/DWSE_EN.ISO

to tam się zwie. Tylko
> kończąc, czy z tego co rozumiem jest to w gruncie rzeczy freeware, czy ma
> jakieś obostrzenia?

Freeware, działa z dyskami wszystkich producentów. Jedynym zastrzeżeniem
jest podanie adresu e-mail (notabene nie musi być prawdziwy ;)) Podałem link
bez konieczności wypełniania czegokolwiek. Wystarczy tylko nagrać płytkę
ISO.

--
pozdrawiam
Marcin