Komunikat w nagrywarce....

Autor: slavs (slavs.no.spamm_at_poczta.fm)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 23:09:32 MET

Witam!

Male pytanie, otoz niedawno kupilem nagrywarke LG 52x32x52. Jak do tej pory
jestem z niej b.zadowolony. Jednak ostatnio przy wypalaniu CD-RW firmy
Memorex x24 ultraspeed pojawil mi sie kominukat o tym, ze nie jest mozliwa
kalibracja lasera. Dodam ze smazylem plyte z max predkoscia tj. x24. Po tym
komunikacie, 3ba wylaczyc i wlaczysc ponownie Nero i czasami zalapuje a
czasami nie. CD-r 700 smazy mi bez problemu.
Czy ten blad moze pojawiac sie dlatego, ze plyta RW jest uszkodzona?A moze
jest to duza predkosc jak dla RW i czasami tak jest, ze laser nie moze
zaskoczyc?Mam tylko jedna plyte RWx24 i nie testowalem na innych.

Pozdrawiam i dzieki za ew. odp

Pozdrawiam
Slawek L.
#gg 3130745