Re: PROSZĘ O RADĘ W SPRAWIE SŁUCHAWEK I MIKROFONU

Autor: macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 22:34:26 MET

garibaldi wrote:

> Hej Ja tez mialem taki problem przez pewien czas i mialem kilka
> sluchawek az ostatecznie zatrzymalem sie na TRACER TRS-SL 860MV. Mimo
> ze to strasznie lipna firma i nie polecam zadnych innych ich
> produktow (zwlaszcza klawiatur) to sluchawki robia porzadne. Mialem
> Verbatimy, Zoltrixy i Media techy i wszytko to kicha. (zle parametry
> przenoszenia). Jak chcesz wiecej dowiedziec sie o tych sluchwkach to
> wejdz na www.tracer.pl Pozdrwiam

A ja z czystym sumieniem mogę polecić EasyToucha - najpierw też byłem
nieufny, ale pozwolono mi w sklepie założyć parę różnych modeli i byłem
przyjemnie zdziwiony. Jakość dźwięku bardzo przyzwoita i ogólne wrażenie
też korzystne. Oczywiście nie jest to jakość Sennheisera, ale
porównywalna z popularnymi Philipsami, Sonymi, a o niebo lepsza
od Thomsonów.
Ja w końcu wybrałem CDX-112MV, ale każdemu słuchawki trochę inaczej leżą
na uszach i każdy ma trochę inny słuch, więc tak czy inaczej jeśli sam
nie wypróbujesz konkretnych słuchawek, nie kupuj kierując się wyłącznie
czyjąś radą. Może być tak, że słuchawki dobre same w sobie będą dla
twojej głowy (lub uszu) torturą.

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com