Miał ktoś kiedyś takie jaja?

Autor: NKG (nkg_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 16:56:00 MET

cze

Na wstępie sorry, bo to crosspost na 3 grupy. Ale wierzcie mi, o takich
jajach jeszcze nie słyszałem:

Klient dzwoni do mnie mówiąc, że nie może wyjąc płytki z napędu bo ponoć
rozsypała się w drobny mak. Rozkręcić się nie da, bo wszystko popląbowane.
Nowy komputer. Wczoraj położył szklankę na głośniku (czy przy głośniku).
Przy wyłączaniu kompa rozsypała się w drobny mak!

Co mogło wywołać takie częstotliwości, że rozleciało się szkło i płyta CD
???
Jakie muszą to być częstotliwości?
Ktoś kiedyś słyszał o podobnych rzeczach?

--
Pozdrawiam
NKG