Re: Miał ktoś kiedyś takie jaja?

Autor: boris the blade (boris_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Jan 2004 - 12:06:15 MET

> Ktoś kiedyś słyszał o podobnych rzeczach?

W jakiejs bardzo starej ksiazce o wizytach z kosmosu [Donimirski? Znicz?]
bylo o badaniach nad czestotliwosciami dzialajacymi na ludzi. Chyba
amerykanska agencja prowadzila badania w zakresie czestotliwosci
kilku[nastu] Hz. Wyniki bylu jednak na tyle przerazajace, ze badan
zaniechano. Albo ja cos mam z pamiecia, bo czytalem to jak mialem z 8 lat.
Ktos moze pamieta cos na ten temat ?
bTb.