Re: Jaka karta dzwiekowa

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 13:25:56 MET

Dnia 2004-01-29 13:10, Pafnucy napisał(a):
> Pasmo przenoszenia w Herculesie jest lepsze niż w Audigy. Inna sprawa czy
> na komputerowych głośnikach da się zauważyć różnicę:-)

Nie uzywam w swoim kompie glosniczkow komputerowych... mam to podpiete
do zewnetrznego wzmacniacza stereo, i dosyc dobre duze glosniki...
roznica jest spora.
Ale mam tez w domu dostep do glosnikow creative inspire 4.1 i drugi
zestaw FPS1600 4.1... ronica nie jest bardzo widoczna, ale jest.
porownuje z karta SBLive!.

Acha... to czego mi brakuje jak podepne zwykle glosniczki do herca, to
brak prostego podbijania basu i sopranu... jest tylko korektor i trzeba
chwile walczyc zeby uzyskac barwe dzwieku jaka chcemy. Problemu nie ma
jak mam wzmacniacz gdzie jest regulacja tych parametrow + korektor
sprzetowy. No ale tez kto co lubi... wiekszosc nie uwaza tego z aproblem.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834