ostatnie tchnienie zasilacza- napiecie

Autor: Andre (andrehull_N.O_S.P.A.M__at__USUN_poczta_TO_.fm)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 13:31:16 MET

witam!

jakis czas temu kiedy podlaczylem zasilacz do pradu ten spalil sie
momentalnie i mam w zwiazku z tym pytanie.
razem z zasilaczem poszla listwa (nie wiem co dokladnie ale pewnie jej
bezpiecznik) co oznacza ze spiecie poszlo rowniez na listwe. czy jest
mozliwosc ze zanim bezpiecznik listwy zadzialal poszedl jakis prad na kabel
od monitora i teraz ten kabel jest uszkodzony i psuje mi monitory? do listy
byl podlaczony tylko zasilacz (obciazony) i monitor....

pozdrawiam
Andre