upgrade biosu typu AMI -dokładny opis bardzo pilne!!!!!

Autor: daro (daro900_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 16:24:31 MET

witam

mam zamiar dokonac update biosy na plycie ESC i jes tam bios Ami niestety
jednak szperajac po necie i szukajac dokladnego opisu krok po kroku jak
wykonac to programem Amiflash niestety nic nie znalazlem do biosu awarda
owszem dokladniuskie opisy a dla ami nic:(

Wiec moze dysponujecie jakims linkiem ?? najlepiej po polsku zeby bylo

i jeszcze jedna sprawa jak sprawdzic na 100% czy obraz biosu ktory posidam
jest na pewno do mojej plyty ??? moze mozna porownac obraz biosu
oruginalnego z nowym zanim sie zrobi upgrade ??? a jesli tak to jak to
zrobic ??

pozdrawiam i dzieki za pomoc

daro