Re: Temperatura procesora Duron

Autor: Phyt0n (NOphytonSSPAMM!_at_konta.plo.plNOSPAM)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:23:19 MET

EM wrote:
> Zapomniałem dodać, że mam zwolniony wiatrak na radiatorze. Tzn. jest
> podłaczony do 5V i ma teraz obroty około 2700, natomiast podłaczony do 12V
> miał 6600 obr/min i był nieznośnie głośny. Temperatura była niższa o jakieś
> 8-10 st.

6600 obrotow? to miales niezly odrzutowiec .. jak chcesz tanio miec
dobry cooler to kup titana d5TB - defaultowo chodzi na 2900-3100 obrotow
(zaleznie od plyty chiba), a jak go zwolnisz to nie bedzie go slychac
... wiatrak jest 80x80, radiator duzy ... cena: http://www.comp-art.pl
-> jesli jeszcze maja to 29zl ...
a co do temperatury to zalezy ktora temperature odczytuje ci asrock, ale
zakladam ze nie z diody termicznej procesora ... :) wiec w takim
wypadku twoja temperatura durona jest spora, ale i tak nic mu nie grozi
... chyba ze wiatrak stanie ...

--
Pozdrowienia!
Phyt0n