Re: Temperatura procesora Duron

Autor: EM (edim123_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 09:14:49 MET

> Twój Duron 1600 jest w technologii 0,13 więc nie powinien się tak
> grzać.
Zapomniałem dodać, że mam zwolniony wiatrak na radiatorze. Tzn. jest
podłaczony do 5V i ma teraz obroty około 2700, natomiast podłaczony do 12V
miał 6600 obr/min i był nieznośnie głośny. Temperatura była niższa o jakieś
8-10 st.
Ogólnie zastanawiam się nad założeniem większego radiatora, ale jeżeli
rzeczywista temp. struktury nie przekracza 55 st. to bym się tym nie
przejmował.
Pozdr
EM