Re: Zwiechy przy ghost, bootit itp.

Autor: Norbert (norbert.kaminski_at_wp.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 03:34:41 MET

W artykule news:4d710fb2dc5bb06e430d4471d2418a9f_at_kwinto.2com.pl,
niejaki(a): Michal Kawecki z adresu <kkwinto_at_o2.px> napisał(a):

> Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jak się ten zwis objawia?
> I pytanie dodatkowe - czy robiąc w BootIt obraz partycji zaznaczyłeś
> weryfikację "byte for byte"?

W ghost 2003..objawia sie tym ze wszystko ustawiam ... restart i pokazuje
sie okienko gdzie za chwile powinien sie pokazac pasek postepu , kursor
myszki w klepsydre i zwis.
W boot it obraz sie robi zarowno pry zaznaczonym byte for byte jak i bez
niego.
Ale odtworzyc sie nie daje...bo zaczyna i bledy raptem ze nie moze wykonac
zadania.
Z kolei w Drive image 7 obraz sie bardzo ladnie robi bo nawet nie musi sie
komp restartowac..ale..do odtworzenia obrazu jest potrzebna pelna wersja z
bootowalna plyta tego programu...a ja mam triala...i niewiem czy kupowac
oryginal bo moze byc tak samo i program do smieci razem z kasa pojdzie.
A pozyczyc oryginalnego CD nie am gdzie.

--
** PIV3GHz, 1GB-HYPERX, ABIT IC7 MAX3, CHIEFTEC 420W ****
** HDD:IBM 45GB 7200, SEAGATE 120GB S-ATA,SAMSUNG 20GB **