stacja graficzna DTP .. raid 0 , matrox g550, zasilanie... ?

Autor: MNorbert (amrk_at_op.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 03:46:18 MET

witam Wszystkich

Ostanio kompa składałem 2 lata temu i narazie mi starczał. Ale teraz
przyszły poważniejsze zastosowania i ....
stwierdziłem, że moja wiedza jest nie na czasie .... wiec pomysłam. że może
poradze się ludzi na czasie ....

komputer ma robic stacja graficzna DTP + video i takie tam ....

zarys docelowej konfiguracji onfiguracja

p4 2.8
plyta ? raid sata, lan, sound ....
dysk podstawowy segate 7200.7 120GB (system)
2 dyski w raid 0 albo seagate 7200.7 80GB albo jakies maxtor 80GB (
podobno seagate w raid 0 troche "mieszały")
    może kiedyś raid na 4 dyskach ...
 kieszeń na dysk ...

  Jakie dyski na raid aby dobrze sie sprawowały (maksymalizacja
przepustowości, nie koniecznie szybki czas
dostępu) ??

grafika matrox g450 - g550 - g650 dualhead

   ważna wydajność w prady 2D, czy g550 wspiera pełny multi display ?
tzn czy da sie poustawiac na dowolne rodzielczości i częstotliwości
odświerzania na obu monitorach pod w2k i wXP ??
    Jak byłen na stronach matroxa to widziałem jakś tabele ze dało sie tak w
98 i me ale od w2k są jakieś przewałki?
może ktoś ma doświadczenia z matroxem?

2x1GB ddr400 dual channel

    czy są dostępne wogole takie moduły? z ddr400 spokałem się tylko w
modułach po 512MB

cdrw ... albo dvd rw jeszcze nie wiem ...

a teraz podstawowa rzecz ..... jakie zasilanie do tego dorzucic aby cołość
wytrzymała?

standardowe zasilacze są 300W ale coś mi sie zdaje,że przy 3 dyskach + 4 z
doskoku + RW + p4 + inne duperele ...
ilec ciągną takie 4 dyski?

jak dla mnie tostandardowy zasilacz 300W może tego nie uciągnąć

może ktos może cos polecić ?

z góry dzięki...