Re: Zwiechy przy ghost, bootit itp.

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 10:27:01 MET

Użytkownik "Norbert" <norbert.kaminski_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> W artykule news:4d710fb2dc5bb06e430d4471d2418a9f_at_kwinto.2com.pl,

[...]
> W boot it obraz sie robi zarowno pry zaznaczonym byte for byte jak i
> bez niego.

Czyli że weryfikacja przebiegła poprawnie, obraz dokładnie odpowiada
oryginałowi.

> Ale odtworzyc sie nie daje...bo zaczyna i bledy raptem ze nie moze
> wykonac zadania.

Hm... gdzie składujesz ten obraz? Pewnie na drugiej partycji. Mam
propozycję - załóż sobie jakąś maleńką partycję i na niej poćwicz
tworzenie obrazu i jego przywracanie. BootIt - w przeciwieństwie do
wielu innych programów - jest dokładnie obojętne, co jest na danej
partycji, bo on zrzuca dane sektorami, więc jeśli uda się na małej to i
z dużą nie będzie problemu. Obraz partycji możesz tworzyć w wolnym
miejscu na dysku - nie musiz do tego wybierać innej partycji, sprawdź. A
co do ew. problemów: przede wszystkim ściągnij najnowszą wersję,
ostatnio coś poprawiali odnośnie SATA. Po drugie, w opcjach płyty
głównej wyłącz "hdd block mode" oraz/lub ew. 32 bit access. Ja ostatnio
miałem problem z weryfikacją obrazu, okazało się, że uszkodzona była
jedna kostka RAM... no ale u ciebie weryfikacja przebiega poprawnie,
więc chyba nie ma co tutaj szukać Może faktycznie jest jakiś konflikt
przerwań.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/