Jaka karta dzwiekowa

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 02:31:04 MET

Witam

Mam zamiar kupić kartę dźwiękową i zastanawiam się którą wybrać.
Potrzebna jest mi głównie do słuchania muzyki i oglądania filmów. W gry
raczej rzadko gram ale czasami zdarza się coś zapuścić. Może
użytkownicy tych kart mogliby się podzielić wrażeniemi? Na polskich
stronach internetowych testów kart dźwiękowych jest niestety bardzo
mało:-(

Wytypowałem następujące modele na początek (ceny z sirius.pl):
- Sound Blaster LIVE Player 5.1 PCI OEM - cena: 144 zł
- Sound Blaster Audigy ES OEM - cena: 203 zł
- Hercules Fortissimo III 7.1 - cena: 229 zł
- Gainward Hollywood_at_Home 7.1 - cena: 239 zł

Ostatnia karta jest na chipie VIA Envy 24HT - podobno niezły ale
sterowniki są kiepskie.

Jak się sprawuje Hercules?

Zastanawiam się nad Audigy ale może jednak wybrać coś jeszcze innego?
Z góry dzięki za wszelkie opinie.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,