Re: agp x8 i 3,3V

Autor: daek (daek_at_na_berdyczow.poczta.fm.invalid)
Data: Thu 29 Jan 2004 - 02:44:13 MET

W wiadomości news:bv9oqo.3is.7_at_Hobby.od.18.lat Sander obwieścił(a)
wszem i wobec:

> Wiesz, jak pojawia sie nowy standard, to przeważnie jest kompatybilny
> z poprzednikiem, i tak jest w tym ptrzypadku.

Tak, wiem :)
Tak w gruncie rzeczy to mój problem jest taki: jakim prądem zasilane
_jest_ moje nowe quatro,a jakim _powinno/może_być_ ? i jeżeli te
wartości są różne: czym to grozi (i z jakim prawdopodobieństwem) ;) ?
Po lekturze google okazuje się, że chyba łatwiej ustalić jednoznacznie
zdrowie kota Shrodingera :)

--
    /\_/\
    =o_o=        Pozdrowienia