Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 20:17:59 MET

Użytkownik "Krzysiek Szczepanek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> No tak o kilka procent wyzsza wydajnosc w benchamrakch i duze
> mozliwosci podkrecania i konfiguracji z poziomu biosu. Nie kazdy tego
> potrzebuje :)
Pewnie, że nie każdy. Lepiej niech sobie weźmie ECS-a.

> Ja mam szerokie spojrzenie na sprawe :]
A temat był trochę zacieśniony. I ja na to zwracam uwagę.

> No to masz do wgladu bardzo maly wycinek rynku. Zreszta nawet brales
> za przyklad grupe pl.comp.pecet a tu ASrock jest popularny.
Sporo jest też złych opini.

> No IBM jest zdecydowanie duzym koncernem :) Zreszta zobacz na Fujitsu,
> ucieklo z rynku dyskow 3.5 cala i jakies rok - poltora pozniej wyszla
> na jaw wielka wtopa :) A IBM'owi poszla felerina seria z Wegier ale
> co zrobic, wzia sie w garsc i dalej robil swoje. Oczywisce nie jestem
> zwolennkiem tego by zaraz testowac na sobie nowe produkty danej firmy
> po tym jak miala wpadke ale nie zyje stereotypami.
A czy powiedziałem, że żyję stereotypami i zawsze będę uważał, że IBM ma
złe produkty? Nie słuchasz...

> No i to jest wlasnie stereotyp. Dyski Samsunga juz nie sa awaryjne juz
> od naprawde dluzszego czasu.
Widocznie tego czasu trzeba odrobinę wiecej i nie każdy ma taką
tolerancję jak ty. Ja np. nie mam i u mnie firmie Samsung (dyski)
potrzeba wiecej czasu aby mogła stanąć na równi z Seagate'em / Maxtor'em
czy WD. A ty zaraz o stereotypach.

> Nad intepretowales to co napsialem.Nie zrazam sie do producenta i nei
> zyje stereotypami tylko dla tego, ze dwa lata temu mial wpadke z jedna
> seria produktow z jednej konkretnej fabryki. Czujesz roznice.
To nie jest stereotyp. Nie będę tak myślał wiecznie - jeśli zauważe
zmiane w otoczeniu (wiecej sprzedawanych IBM-ów, mała ich awaryjność
(NIE twierdze tutaj nic na jej temat narazie) - to wtedy będę mógł
postawić IBM-a na tej samej półce. Jako klient mam prawo wymagać.

> Nie wcale topy tylko kieszenie :) Nagle sie okazalo, ze nie mozna
> wkladac dykow do kieszenie :)
To akurat mnie nie przekonuje.

> Nie, nie o tym mowilem.
Ehhh...

Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***