Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 31 Jan 2004 - 17:11:15 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Pewnie, że nie każdy. Lepiej niech sobie weźmie ECS-a.

Po co taka glupia uwaga?

> Sporo jest też złych opini.

Cena popularnosci.

> Widocznie tego czasu trzeba odrobinę wiecej i nie każdy ma taką
> tolerancję jak ty.

Tu nie chodzi o tolerancje tylko o prawde. Mylisz pojecia ja nie mam
zamiaru pedzic i kupic sobei dysk Samsunga tylko nie bede pisal bzdur w
usnecie, ze dyski Samsunga sa awaryjne. Wiec albo poprostu tak nie lubisz
Samsunga, ze piszesz bzdury na temat jego produktow albo, zyjesz
stereotypami.

> Ja np. nie mam i u mnie firmie Samsung (dyski)
> potrzeba wiecej czasu aby mogła stanąć na równi z Seagate'em /
> Maxtor'em czy WD. A ty zaraz o stereotypach.

To nie ufasz Samsungowi czy uwazasz jego dyski za awaryjne? Bo to
zasadnicza roznica.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,