Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Kobi (kobi_7_7_7_at_go2.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 17:32:22 MET

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości
> Przynajmniej tu IMO masz racje.
Dziękuję.

> Na tej zasadzie powinienes stronic od Abita, Fujitsu (takze 2.5) itd.
I sprzętu tych producentów nie kupuje. Podobnie jak dysków Samsunga,
Zasilaczy Tracer/Codegen/Impact i pochodnych, Płyt ECS itp.

> Sporo tego teraz jest... :->
Też racja.

> Wiesz... czasem ta popularnosc bywa bardzo zludnym zjawiskiem.
Tak bywa. Ale nie można mówić, że "popularność" nic nie znaczy. To
pewien "zapas zaufania".

> Nie nie zniszczyl bym. Jeden dysk? Kropla w morzu :->
Tak, ale statystyka mówi o awariach dysku / wadach sprzętu. A nie o
odsetku ludzi walących w swoje dyski młotkiem i zrzucających je z
któregoś tam piętra. Wcześniej wspomniano o tym, że "powinno" się
niszczyć dyski IBM-a aby dopełnić "mojej" statystyki. Kompletna bzdura i
nie widzę powodów aby dalej ntt dyskutować.

> A co tam Panie w sprawie Abita? Calkiem ladne kwiatki kiedys udawalo
> im sie sadzic. :->
Do Abita też nie mam zaufania - podobnie ze względu na "szajsowaty"
support.

> No coz... Standardowa konkurencja rynkowa...
Tak jest.. ;-)

> PS. Niestety dopiero dzis - niestety praca mnie dopadla.
Nic nie szkodzi ;)

Pozdrawiam
Kobi

--
*** Epox 8RDA3I / Duron 800_at_1000MHz 125MHz FSB @ 1.75V ***
** TwinMOS 256MB 333MHz 6-2-2-2 / Chieftec HPC-360-202 ***