Re: Standardowa Konfiguracja...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 22:02:29 MET

"Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> wrote:

> Nie neguje - bo chyba jesteś pierwszym, który takie zdanie wyraził.

Nie jest pierwszym.

> Aczkolwiek Hitachi jest w Polsce bardzo mało znanym producentem
> (jeśli chodzi o dyski.. zresztą pewnie i na świecie).

Dla _Ciebie_

> Pokaż mi test w którym ten Hitachi jest szybszy od WD...

http://www.google.com/search?hl=pl&ie=UTF-8&oe=utf-8&q=hitachi+hdd+review&btnG=Szukaj+z+Google&lr=

Oczywisce mowa o dyskach 7200 rpm, bo jasne, ze WD Raptor 10000 rpm
bedzie szybszy.

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,