Re: głupie ale powazne!

Autor: Kolaborator (mod_tap_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Jan 2004 - 16:23:18 MET

> chwila chwila bo czegos nie rozumiem... najpierw mowisz ze dzwiek z avi,
wav
> i mp3 jest okej a potem ze Ci dzwiekow nie odtwarza?? Nie czaje bazy. I o
> jakie schmaty Ci chodzi?
>
> Rozumiem ze system wykrywa Ci karte oraz zainstalowales sterowniki do
niej.
> Jesli leci play w winampie (albo innym analogicznym) a nic nie slychac to
> moze to glosnosc systemowa?
>
> Nie zabardzo rozumiem w czym masz problem.

Tak jak npisalem w tytule "Głupie"
Karta zaintalowana OK!
Wav Output działa OK!
i niby wszystko OK! Ale...
MS-Windows ma takie "sygnalowe" ustawienia na pewne zdarzenia np podczas
uruchamiania XP - muzyczka01, zamykanie XP - muzyczka02, blad systemowy -
muzyczka03,.....
I takie ustawienie pewnych dzwiekow i przyporzadkowanych do nich zdarzen
nazywane jest przez XP schemat dzwiekowy.
XP zawiera standardowo kilka takich schematow i po pierwszej instalacji
uzywa domyslego.
I problem jest tego typu ze jak wspomnialem wszystko OK (wav, karta....)
tylko Windows nie chce uzywac tych schematów.... (wiem problem STRASZNIE
BLACHY ale.... problem)
Pawel