Re: Abit KT7A v1.0 + Duron Applebread 1600

Autor: Andrzej \ (scsii_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 14:29:24 MET

Użytkownik "Karlan" <sir_karlan_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy to znaczy ze na płycie KT7A rev1.0 pojdze bez problemu dowolny
procek ze
> rdzeniem Thoroughbred i Applebread?

XP Thoroughbred na 99% tak, co do nowych durniow, to nie wiem, wiec sie
nie wypowiadam; ostatni duren, z jakim mialem do czynienia to byl stary
dobry D700MHz :)

Maly cytacik
"Moja starsza konfiguracja
Abit KT7 rev.1.0 proc Athlon (Tb 0,13) 1700+, przekręcony na 2200 Mhz (22
100Mhz) aida pokazuje 2700+

Obecna
Abit KT7A-RAID rev. 1.0, reszta taka sama tylko zmienił się możnik 16,5 x
133Mhz = 2200Mhz" - by Hubert Sałata.

http://www.sirius.pl/art.php?id=67&typ=test&aid=60&pid=1

> Jak mam rozumieć "CPU's with a date code of 0339 and later are being
> multiplier locked internally by AMD. Since the multiplier can't be
changed
> via any method at this time on these locked cpu's, you will only be able
> run the cpu at default multiplier times the max FSB speed you can get
from
> your motherboard"
>
> Czy to znaczy ze zeby nie miec problemów powinienem poszukać AthlonaXP
> Thoroughbred sprzed 39 tygodnia 2003?

To bedzie najlepsze rozwiazanie, poniewaz bedziesz mial procka z
fabrycznie odblokowanym mnoznikiem, co pozwoli Ci na kombinowanie z roznym
taktowaniem procesora (mnoznik/magistrala).

> Czy to samo tyczy sie Duronów Applebread ?
> (nie ukrywam ze bardziej skłaniam sie do zakupu Durona - zalezy mi
przezde
> wszystkim na wyskim wsp. jakość/cena :) )

Jak juz pisalem, o nowych durniach wiem tyle, ze dobrze sie kreca ;).
Jakosc/Cena to na pewno godnym polecenia bedzie 1700+ 0.13 B.

> dzieki za info
> Krzysiek Arentowicz

Spox ;)

Pozdrawiam