Zasilacz

Autor: Cyprys (cyprys_at_gisz.net.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 14:33:04 MET

Witajcie

Wiem ze ten temat przewijał się już wiele razy ale tyle się o tym naczytałem
że wiem jedynie to ze te drogie sa dobre a codegen jest syfiaty :P Reszta mi
się już miesza że hohoho tak powaznie to za jakiś czas chciał bym zmienić
płyte procka jak zdecydowałem na A bita i AMD Athlon (prawdopodbnie Barton)
i będe go kręcił lecz zanim to zrobie postanowiłem jak tu wielu was radzi
zmienić zasilacz. Lecz nie mam za duzo kasy na niego. Oglądałem się za
zasilaczami w okolicach 2**zł. mam 2xHDD, za niedługo Barton, który będzie
kręcony i jakaś dobra grafa w okolicach Radeona 9600Pro albo FX5600 albo coś
wyżej :P Pozatym ważną rzeczą jest dla mnie aby zasilacz był CICHY.

Planowałem zakup HuntKey ale po dyskusji w zeszłym temacie już sam nie wiem.
Nie wime czy Chieftec będzie głośnieszy czy cichszy pozatym chieftec nie
posiada zasilania SATA (ale w sumie sa przejściówki :P) A moze jednak
ModeCom Raczej na Anteca mnei nie stać Zastanawiałem sie nad takimi
zasilaczami:
http://www.chieftec.pl/specyf_zasilacz02.htm
http://www.proline.com.pl/shop.php?prodid=48554e544b45595f484b3330302d5850

Może polecicie mi inny. Bo mój standardowy jaki miałem w budzie sam sie
restartuje czasami sie włączyć nie chce i różne problemy z nim sa a szkoda
mi reszty sprzetu która moze sie uszkodzić. A może te zasilacze podane wyżej
są za słabe (mocowo) hmmm :D

Czekam na porady, propozycje itd :P

P.S. Nie denerwowac sie ze sie tak rozpisałem ale ja tak zawsze :P

Pozdrawiam
Cyprys