Re: Abit KT7A v1.0 + Duron Applebread 1600

Autor: Karlan (sir_karlan_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 13:00:48 MET

Andrzej "SCSI" Przybylak wrote:
> Pojdzie bez problemu. Tylko musisz sie zaopatrzyc w XP Thoroughbred
> (>= 1700+) i bedziesz mial ponad 2GHz.

Czy to znaczy ze na płycie KT7A rev1.0 pojdze bez problemu dowolny procek ze
rdzeniem Thoroughbred i Applebread?

Jak odczytac z oznaczenia na procku jaki to rdzen i kiedy go wyprodukowano -
mozesz mi wskazac jakąś strone gdzie jest opis tych oznaczen ? Googlałem ale
nie znalazłem....

> Przejrzyj alt.comp.periphs.mainboard.abit oraz
> http://mysite.verizon.net/res0exft/cpu.html - znajdziesz tam wszystkie
> potrzebne informacje.

Jak mam rozumieć "CPU's with a date code of 0339 and later are being
multiplier locked internally by AMD. Since the multiplier can't be changed
via any method at this time on these locked cpu's, you will only be able to
run the cpu at default multiplier times the max FSB speed you can get from
your motherboard"

Czy to znaczy ze zeby nie miec problemów powinienem poszukać AthlonaXP
Thoroughbred sprzed 39 tygodnia 2003?
Czy to samo tyczy sie Duronów Applebread ?
(nie ukrywam ze bardziej skłaniam sie do zakupu Durona - zalezy mi przezde
wszystkim na wyskim wsp. jakość/cena :) )

dzieki za info
Krzysiek Arentowicz