Re: do znawców wentyli CPU

Autor: .: Grzegorz (ramones_at_op.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 14:21:15 MET

> A jaki procek, AMD czy Intel ??

AMD XP 1200+ to chyba z tych pierwszych XP-ków na 133 MHz (nie pamiętam
nazwy kodowej)

> Jesli chodzi o AMD to w cenie do 50zl chyba najlepszym wyborem bedzie
> Whisper Rock IV firmy Spire - kupisz wysylkowo tu
> http://www.pc-cooler.com.pl, czytalem o nim bardzo dobre rzeczy, sam w
tym
> tygodniu bede po niego jechal ;)

Poczytam o nim, lecz przyznam, ze mam na oku już kilka coolerów, tylko
musze porównać hałasy.
Interesuję się:
IGLOO 2411
GLACIAL TECH 2310
Arctic LH-3800
Ceny w granicach 35 zł. stałe obroty 2800 - 3000 głośnośc ok 25 dB
Widziłem też fajnego arctica za 40 zł z podstawką 5mm z miedzi i
autoregulacją obrotów, ale boje się, ze płyta ojca go nie przyjmie i się
będzie wyłączać (że niby wentyl się nie kręci i wyłacza się dla
bezpieczeństwa CPU - jak tak mam na ECS KT600-A i musiałem zrobić czasowo
szacher macher, żeby działał, ojciec ma ECS K7S5A v. 3.1 i nie wiem jak ta
płyta się ma do wentylatów ze zmienną prędkością obrotową.)
Nie wiem też czy 25 dB to mało (cichy) czy nie...
Jak zobaczę, że stary wentyl ma np. 40 dB to już wiem ile ten jest cichszy
:)

Pozdrawiam
Grzegorz