Re: do znawców wentyli CPU

Autor: Paweł 999 (plumin_at_antyspam.pl)
Data: Sun 04 Jan 2004 - 16:27:32 MET

Użytkownik ".: Grzegorz" <ramones_at_op.pl> napisał w wiadomości

> AMD XP 1200+ to chyba z tych pierwszych XP-ków na 133 MHz (nie pamiętam
> nazwy kodowej)

> tym
>
> Poczytam o nim, lecz przyznam, ze mam na oku już kilka coolerów, tylko
> musze porównać hałasy.
> Interesuję się:
> IGLOO 2411
> GLACIAL TECH 2310
> Arctic LH-3800
> Ceny w granicach 35 zł. stałe obroty 2800 - 3000 głośnośc ok 25 dB
> Widziłem też fajnego arctica za 40 zł z podstawką 5mm z miedzi i
> [...]

Jak pisze, że ma 25 dB to naprawdę ma około 30 ;-) Kup sobie tego Spire (ma
miedziany rdzeń a nie tylko podkładkę), dodatkowo regulator obrotów Fan Mate
1 Zalmana i miedzianą podkładkę żebyś nie ukruszył rdzenia. Wyregulujesz
sobie tak, żeby było cicho i wydajnie. Będzie dobrze i niedrogo.A jak wentyl
się zepsuje to wymienisz tylko sam wiatraczek 80X80 i będzie O.K

Paweł W.