Re: Athlon 2400 czy Barton 2500?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 06:55:11 MET

fv wrote:

> Akurat przy kompresji audio/video na zdrowy rozsądek można się domyśleć,
> że skoro są to powtarzalne operacje numeryczne to największe znaczenie
> będzie miało taktowanie. A tak się przykro składa że P4 3.06HT ma 150%
> taktowania XP 2400+.

Wow, a mnie się zawsze zdawało, że "taktowanie" należy powiązać z czasem
wykonywania poszczególnych rozkazów... Według Twojej teorii, każdy
procesor RISC będzie gorszy od P4, np. RISC z FSB=500MHz będzie gorszy
o 600% od Twojego P4 3.06HT!!! Pomarzyć można...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|