Re: samoczynne sciaganie danych pomocy!!!

Autor: oizo (oizo[blebleble)
Data: Tue 27 Jan 2004 - 22:07:36 MET

Użytkownik "ramik" <ramikaspam_at_aspamplusnet.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem co sie dzieje od 3 dni komp sam mi sicaga jakies dane o predkosci
> zaleznosci o d natezenia ruchu w sieci od 5 do 15kb/s (ASTER) nie wiem co
> jest probowalem wszystkiego antywirus, wirusow brak, ad-aware wykasowal
> programy szpiegujace, wylaczalem nawet w msconfig jakies
> orbit/update.........,, dane mam z du-meter non stop czerwony pasek i przy
> DL wartosc ile kb/s

Sposob 1.
podam troche dziwny sposob ale moze pomoze
Wgraj sobie program NetLimiter - on jest do ustawiania predkosci netu(do
ograniczania)
I on ci tam pokarze jaki program(plik) co i z jaka predkoscia sciaga.

Troche to dziwny sposob ale ja juz z niego pare razy korzystałem i udało sie

Sposob 2.
Znajdz w necie program TCPview i udpal go.Pokarze ci on aktywne programy
korzystajace z TCP/IP i zakresli na czerwoni te niebezpieczne.